पाकिस्तान ने चीनी राजदूत को दिया सर्वोच्च नागरिक सम्मान ‘हिलाल-ए-पाकिस्तान’

पाकिस्तान ने चीनी राजदूत को पाक के सर्वोच्च नागरिक सम्मान हिलाल-ए-पाकिस्तान (Hilal-e-Pakistan) से सम्मानित किया.

पाकिस्तान ने चीनी राजदूत को पाक के सर्वोच्च नागरिक सम्मान हिलाल-ए-पाकिस्तान (Hilal-e-Pakistan) से सम्मानित किया.पाकिस्तानी मीडिया के मुताबिक मंगलवार को पाकिस्तान के राष्ट्रपति डॉ.आरिफ अल्वी ने चीन के निर्वतमान राजदूत याओ जिंग को विभिन्न क्षेत्रों में दोनों देशों के संबधों को मजबूत करने और उनकी सेवाओं के लिए हिलाल-ए-पाकिस्तान सम्मान से सम्मानित्त किया. चीनी राजदूत याओ जिंग ने पाकिस्तान में अपने तीन कार्यकाल यानी ग्यारह वर्षों तक इस्लामाबाद में संयुक्त रूप से अपनी सेवाएं दी.

पाकिस्तान में चीन के निवर्तमान राजदूत याओ जिंग को मुख्यालय बीजिंग में वापस स्थानांतरित किया गया है. इससे पहले 10 सितंबर को चीन ने याओ जिंग की जगह नोंग रोंग को पाकिस्तान में नए चीन राजदूत के रूप में नामित किया था, नोंग रोंग जो कि वर्तमान में चीन की प्रांतीय सरकार में मंत्री हैं. नवनियुक्त चीनी राजदूत नोंग रोंग को व्यापार और वाणिज्य में विशेषज्ञता प्राप्त है. नोंग रोंग के लिए बतौर राजदूत यह पहला मौका है जब वह पाकिस्तान में सेवाएं देंगे.

ये हैं पाकिस्तान के नागरिक सम्मान

निशान-ए-पाकिस्तान के अलावा निशान-ए-शुजात, निशान-ए-इम्तियाज, निशान-ए-खिदमत और निशान-जे-कुज़ाद-जे-आज़म अन्य नागरिक सम्मान हैं. इसके अलावा हिलाल-ए-पाकिस्तान, हिलाल-ए-शुजात, हिलाल-ए-इम्तियाज, हिलाल-ए-कुयाद-ए-आज़म और हिलाल-ए-खिदमत भी प्रमुख हैं. वहीं सितारा-ए-पाकिस्तान, सितारा-ए-शुजात, सितारा-ए-इम्तियाज, सितारा-ए-कुयाद-ए-आज़म, सितारा-ए-खिदमत, तमगा-ए-पाकिस्तान, तमगा-ए-शिजात, तमगा-ए-इम्तियाज, तमगा-ए-कुयाद-ए-आज़म और तमगा-ए-खिदमत भी पाकिस्तान के नागरिक सम्मान हैं.

Related Posts